a változás kor

a változás kor

A boldog vég

2020. december 09. - linkek1234

Most már az én melleim is jó reklámok lesznek dr. Rusz Zoltánnak. Csak én nem fogom mutogatni őket. Azaz fogom csak, finoman. Végül is a saját zsírral történő mellnagyobbítás mellett döntöttem. Ezzel lehet egy teljesen természetes eredményt elérni. Magyarországon még kevés helyen van erre lehetőség, de dr. Rusznál igen. Nagyon örültem, hogy megemlítette ezt a lehetőséget, és arra is, hogy nekem volt annyi eszem, hogy ezt válasszam. Nagyon szép lett a végeredmény, azóta imádok belenézni a tükörbe, és sokkal nőiesebbnek, és vonzóbbnak érzem magamat. Nem is hittem volna azt, hogy egy operáció ennyi jót tehet, ennyivel jobb lesz utána minden. Nagyon hálás vagyok anyunak, hogy rábeszélt erre.

A bejegyzés trackback címe:

https://avaltozaskora1234.blog.hu/api/trackback/id/tr4716218984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása