a változás kor

a változás kor

Felületes vagy nem, de ez kell nekem

2020. szeptember 28. - linkek1234

Tudom, hogy mindenki felületesnek fog tartani, és én sem vagyok túl büszke magamra, de zavarnak a mellek méretei. Jó sok évig hallgattam erről a problémáról. Ez most tudom, hogy úgy hangzik, mintha bármit is túldramatizálnék, de tényleg ez volt. Mintha valami sötét titok lenne ez a mindennapi probléma, ami tényleg rengeteg nőt érint. Ugyanis szégyelltem azt, hogy ez nekem baj. Felületesnek és hiúnak éreztem magamat ezért. Olyan kamaszkoromban kezdődött, de több, mint tizenöt évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy valaki másnak beszéljek erről. Azaz még nem beszéltem, de megfogadtam, hogy holnap elmondok mindent anyunak. Mindent, amiről annyi ideig hallgattam, nehogy azt gondolják, hogy valami baj van velem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://avaltozaskora1234.blog.hu/api/trackback/id/tr616218974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása